Jordgubbar..

Hejsan! :) 

Idag vaknade jag upp med min jäkla förkylning som aldrig tycks ta slut.., rinnande näsa och huvudvärk. Fy. Det löste sig med lite halstabletter, värktabletter och en del tittande på Sex and the city i min lilla ensamhet. Annars kom Brita till oss idag med ett glatt humör ändå från Örebro. Trött var hon och klagade på att det var ganska tröttsamt, denna förskräckliga bussresa med byte i storstaden Göteborg. Hon är 86 år gammal har jag för mig, min plastfarmor också kan man säga så det var ganska bra av henne att ta buss ner hit själv när hon är så pass gammal. Innan dess tittade jag på en film som gick på tv1000, filmen hette Evening och den handlade om en tjej och hennes oförglömliga romans hon drömde om i sjukbädden. Jag är alltid en sån som kan se halva delar av filmer och sen bara dumpa och göra något helt annat, men idag lyckades jag titta på hela. HAHA. Den var helt okej, började bra och mitten var lite sådär, ganska seg men jag höll mig och tittade igenom hela.. *stolt*

Sen har man ju tittat på massa avsnitt av Sex and the city.. skitbra..man känner igen sig i så mycket av dem.. helt bra :) alla avsnitt är så bra.. jag skrattar, ler, eller bara är helt inne i vad som händer.. alltid något spännande. Nya killar efter varje avsnitt med ju, haha. Klart man inte får något dåligt samvete själv om man gör likadant. Men hell no, jag e ju singel! ;) Jag ska fan gifta mig med mig själv.. som Carrie gjorde i ett avsnitt maha... "Grattis till dig och dig, hoppas ni får det bra i framtiden" Haha, anledning till att få massa fina presenter av alla nära och kära ju.. ;)

Idag åt jag och min fina familj årets första jordgubbar till efterrätt, fan vad gott det var. Med grädde och lite mjölk satt det mycket fint i magen. Inget dåligt samvete där alls ju, höhö.

Bilder på lite allt möjligt här nedan; Take a look!







Vi hörs! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback