Sorry

..för dålig uppdatering mina vänner, det var ej min mening. 

Idag är det måndag och jag har fått lite gjort idag. Ringt en person och snackat jobb, sedan vatt i stan med mamma, Pontus och Brita. På H&M testade jag en gul bikni först som jag tidigare har kollat på men det fanns innegn underdel i min storlek emn så tänkte jag då ta en annan färg på underdelen alltså en svart och tänkte at det skulle kunna passa till den gul/vita överdelen. Men ingen i min närhet rekommenderade det och som jag är så lyssnar jag på andra alldeles för mycket. Så fick jag kollae vidare efetr andra fina med det är så jäkla utplockat där på bikiniavdelningen på H&m:et i stan (Landskrona) men jag gav inte upp och hittade bannimej en turkos bandeaubikini med ett hjärta av guld. just like myself. Köpte såklart den och blev jätteglad, tänk att man kan bli lycklig sådär snabbt och för en just en bikini, tror inte att jag är den enda som blir glad av att köpa nya kläder och sånt kul. På stan skulle mamma, Pontus och Brita fixa lite bankärenden som de höll på med medans jag var och checkade kläder på olika affärer i Landskronas lilla centrum. Hittade desvärre ett megacoolt linne i marinblått och vitt som dock ej följde med hem.. menmen det går fler tåg och då aknske tom det är rea på det linnet dahh kan alltis tänkas ju. Sen efter det cyklade jag med Margit och hennes två vänner Alva och Julia ner till stranden. De badade medans badkrukan jag tittade på. HAHA. När det var dags för dem att klä på sig råkade Alva på något vänster få tag i Julianas klänning som låg i påsen och eftersom den väger så pass lite blåste den ur hennes grepp och hamnade i vattnet! Så synd ju, så Juliana fick cykla i badrocken och dyngblöta badkläder.. men men kul hade vi ändå trots den incidenten. 

Igår spenderades en del av dagen i Viken där man gosade med gossarna dvs Noah och Milo. Så himla gulliga. Där fikade vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Alltid  lika skoj att träffa sina systrar som man nu inte träffar så ofta. Jag hann också sola lite granna vilket är ren njutning enligt mig, så himla mys bara och ligga och pressa liksom. 
Sedan på kvällen cyklade jag och Carran på en liten fotorunda och fottade utsikten över Ven och Landskrona mm.

Let's rewind




Sötaste minen ju :)
 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback