Studentfixande..

God morgon! :) Idag ska jag och mamma handla allt kött med mera med mera till imorgon, den stora dagen! Först ska hon klippa sig hos Idas hårdesign, jag har rekkomenderat detta ställe.. så hoppas hon nu blir nöjd. först ringde hon Eddies men det var fullbokat idag och mamma är ju så sen så att hon ringer nu... aja.. då fick det bli Ida's. Me like!

Jag har en ganska kort klänning till imorgon och jag tvekar om jag ska ha strumpebyxor eller vita gräddvita leggins. Det är frågan?! :P Tell me... give me some advice plz. Isf måste jag köpa det .. strumpebyxor.. eftersom jag pajade mina andra i måndags precis när de var på mig.. med min nagel.. fuck :P

Annars måste jag köpa lite moserande drycker till frukosten imorgon samt batteri till vår urgamla kamera... men den duger.. roligare att fotografera än att inte kunna fotografera alls.. jag menar.. hur kul är det med mobilkamera.bilder...??



me goes very crazy in front of the camera! ;)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Cheeses va snygg du é gumman=), ses imorgon och ha det sååååå roligt. Glöm inte att dricka en massa vatten osså!! Hihi Puss

2009-06-11 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback