Usel

Hej!

Jag har inte skrivit på ett tag nu känns det som och ni fortsätter ändå att gå in och kolla ifall hon kanske har skrivit något kul. Något jag starkt gillar. Hmm.. taskig jag känner mig. Men men allting börjar gå mot sitt slut alltså mot studenten. Då vi studenter eller majoriteten firar för att bli arbetslösa dagen efter! Jippi väldigt imponerande. Tre års studier till ingen nytta. Hoppas fan ta mig inte de. Jag har förresten fått reda på en del betyg nu de senaste dagarna och det har visat sig vara bra resultat, mycket bra det vill säga. *stolt*

Idag har jag kollat på typ rätt många avsnitt av Sex and the city. När man väl har börjat går det inte att sluta titta liksom. Känner ni igen er? Vänta glömde jag skriva att jag typ krängde en hel påse chips eller en halv i alla fall också. Me like. 

Nu ska jag krypa ner i  mina rentvättade lakan, älskar att sova då. Det bästa som finns typ. :) 

Sov gott, det ska i alla fall jag göra.



Kommentarer
Postat av: ELLINOR

usch som jag sagt innan vill jag inte att du ska bort! du kunde också gått i ettan nu ju! :/ men nåja :) det kommer gå bra ida ska du se!

har du tid en dag i sommar så ring!<33

2009-06-05 @ 19:08:50
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback