Säxi

Idag var jag, Carrolajnen, Mamma & Mallakitiz på Väla en sväng. Fick med mig hem urläckra underkläder, leopard-rosa. ;) Dösexigt. Hihihihi ! Köpte de på H&M för ett skapligt pris. Köpte även sådana stay-ups x2. Yeaaaaaaah ;) Det var även massa folk som alltid på Väla, ingen har något annat att göra på en söndag som denna! Alla föredrar en shopping dag framför städ eller annat tråktrams. :P  



Vet inte hur man fixar så att bilderna blir snea och så.. tja.. ni vet hur jag menar. Men det får gärna Sanne lära mig nästa gång vi ses, för du verkar kunna det. ;) Tack på förhand!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: sanne

Du laddar bara mer googles Picasa 3 :)

2009-03-23 @ 17:12:52
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback