Lär mig att älska

YEAHYEAH!

Hej eller gokväll! 

Jag har suttit i ett antal timmar nu för att få ihop ett antal argument emot abort och jar har lyckats rätt bra faktiskt fick till och med till ett bra slut shit alltså!  (vilket jag trodde skulle bli en svår uppgift då jag egentligen är för abort men eftersom ingen i vår grupp kunde avstå från sin åsikt fick lilla jag göra det istället) SKA SPELA EMOT ABORT!!

Imorgon eller på torsdag kommer jag debattera om detta i min grupp inför klassen. Alla skulle vara klara imorgon men om det visar sig blir att jag inte hinner redovisa mitt imorgon har jag åtminstone gjort det.

Ska börja kartlägga min miljöpåverkan nu till geografin... sista uppgiften där.. jaja man märker nu ur allt går mot sitt slut...STUDENTEN NÄSTA! :D

Så hej! :)






Kommentarer
Postat av: ELLINOR

vi kommer sakna dig som sagt :)

bra jobbat me debatten!

2009-05-28 @ 19:45:18
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback