Strömavbrott..

Tjabba! När vi hade ätit middag igår kväll vid sjutiden så släcktes alla lampor och vi fattade direkt att strömmen var borta på grund av stormen.. Detta fortsatte hela natten och nu när jag kom hem från skolan var det fixat. Goodie goodie tänkte jag. Missade ju Bonde söker fru som jag istället får ta in på datan nu. Älskar att man kan kolla på sina favorittvprogram på datorn nu, mjaoo på det. Fick duscha i mörkret med ett sterinljus på golvet, riktigt mys var det. Det är saker man får göra fler gånger. Alla i familjen satt i soffan och mös framför Sunes jul som ja hade på min laptop.. som vi hann kolla på innan batteriet på även den dog.
Idag har skolan gått bra, har bara bakat och bakat. det ska vara öppet hus där idag så vi fick sluta en timme tidigare. Mjao på även det. Fatta vad värdefullt det är!!
En dålig grej fick jag med posten idag men även en bra, sånt kallar Ida för plus minus noll grejer.
Vi börjar med det negativa: Månadens mobilräkning!!
Det positiva: Fick mitt antagningsbrev som gör att jag kan få pengar snart!! :D:D MJAAAAAO på det!
Vi höres mina snokare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback