Ye ska inte klaga men jag har lust för det

Idag började jag klockan sju på morgonen och kom hem vid halv fem. Snacka om lång dag på grund av läget där jag lyckas bo. Måste ta två bussar och avslutar med tåg när jag anläder till skolan på mornarna. Ye säger jag bara. Men såhär ser jag!! Hellre detta och ha något att göra och samtidigt bygga på erfarenheter som jag kan lägga i bagaget och ta upp när jag väl behöver det och vill. Kanske som framtida mamma då jag kan laga massa god mat till mina barn och om jag vill jobba som kock i framtiden. Jag får också lite pengar som jag inte fått på ganska länge. Jag kommer kunna shoppa loss som innan. Haha. Tolka shoppa loss hur ni vill men kul ska det bli. Syrran Josse är ju i USA till den 5 december och då tänkte jag be dem köpa med ett par Uggs. Mjao, har hört de ska vara bästa vinterskorna och jag lägger mer än gärna ett antal hundralappar på det för att slippa frysa och så, så ja det tror jag kommer bli skita bra. Dessutom är dollarn låg nu och det är ju ännu bättre. Sen då vill jag köpa nya jeans eftersom jag gått upp lite och vill ha nya. Sedan vill jag köpa nya mjukiströjor, sånna varma och goda. Någon frivillig själ som har lust att gå på shoppingrunda när jag fått pengar? Typ Entré i Malmö eller på Väla. Jag är anpassningsbar så välj ni!
Idag har jag gjort Rhode Island sås, pannkakssmet, tårtbotten, vaniljkräm och diskat. Tiden gick snabbt! Så det är positivt och nu känner man att man är riktigt trött och tog innan en tupplur så nu har man i alla fall lite mer energi. Ikväll väntar fisk till middag och sen ska lilla Ida nanna och upp lika tidigt imorgon igen.
Tudilo vänner! Hör gärna av er om ni har lust med den där shoppingrundan ;)
Ye, jag ska ju inte klaga. För vem fan vill de? Men jag saknar glöd och vill göra mer av mitt liv. Vill bara att det ska sluta regna och väntar på att efter regn kommer sol. Hoppas jag snart ser det!! :D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det blir säkert jättebra, Ida!

2009-11-17 @ 22:06:14
URL: http://v-schultz.blogspot.com/
Postat av: Julia Swalander

Hej igen :) Nu är ännu en vecka inledd i tävlingen hos Swebus!

Därför kontaktar jag dig igen eftersom du var så gullig och röstade på mig innan! <3

Så nu undrar jag om du har lust att hjälpa mig med ett enkelt klick igen :)

Som innan så är alla röster värdefulla!



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



Om du inte intresserad elr om du fått detta innan så ber jag om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)

KRAM! <3

2009-11-18 @ 16:17:44
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback