Bästa mamma

Hej! Jag har i princip varit sängliggandes hela dagen. Har tyvärr blivit sjuk och har megasvullen hals och feber. Detta är inte kul och så ringde jag mamma och bad henne att köpa hela mataffären med sig hem efter hennes jobb. Hon köpte med sig min beroendegrej vindruvor som jag försöker äta istället för godis, sockerdricka, halstabletter och piggelinglassar. Mamma är bäst i hela världen alltså! <3
Nu ska jag vila igen.. känns som att jag ska spy när som...
Bye bye älsklingar!
Har lyssnat på Enya hela dagen för att få ro. Det funkar faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Margit Petterson

Du får krya på dig min lilla ängel<33

Jag älskar dig <33

2009-10-26 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback