Fransk manikyr

by myself. ;)
Idag har jag fixat mina naglar i ett antal timmar. Målade inte bara dem utan fixade även med nagelbanden med massa lack och krämer.
Bildbevis nedan på detta;
Nästan allt detta kom till användning.
Detta var före min behandling.
Enya vid min sida nästan hela tiden. Hon väntar ju valpar och de förväntas ploppa ut inom kort, snacka om att man längtar!
Resultatet efter en del pillande och mycket slit. Och ändå blev de inte perfekta om man frågar mig..
Lite nöjd i alla fall :D
Snyggt på avstånd men inte nära....blääääääää ;P ska nog göra om två naglar jag blev helt missnöjd med...:D
Hörs bebisar. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

tycker du? haha nej då ;)

2009-10-07 @ 18:32:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mamma

Snyggt Idis! Du är ju min nagelskulptör osså

Kramis mamma

2009-10-07 @ 20:04:42
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback