Göra av med energi

Innan idag gick jag ut på en lång promenad. Det var mega mysigt att i sin ensamhet bara tänka och leva i nuet. Fast jag ska erkänna att halva promenaden bestod av mobilsamtal med Carran. Haha men ändå. Men detta ska jag fortsätta med såklart, att promenera då alltså! Mamma har sagt till mig att jag behöver göra av med energi eftersom jag har så mycket energi på kvällarna när de andra är så trötta efter jobb/skola. Så har jag även hunnit med att dammsuga köket och vardagsrummet samt torka golven. Yeah! Bara det att ingen la märke till det när folket kom hem men men det är en annan femma. Så nu är jag nästan lika trött som dem. Soft ju. Sen hann man också måla naglarna.
Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Gulligt skrivit, roligt att du tar till dig vad jag säger till dig

Kram Mamma ses ikväll och gör nu av med en massa energi och tänk på vad du har alltså.

2009-10-21 @ 08:34:10
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: måns erkers

tack så mycket! :)

2009-10-21 @ 14:31:28
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback