Inga tandtroll

Idag gick jag upp med tuppen. Det var dags för tandläkarbesök och det gick jättebra och hade inga alls tandtroll. Gött ju. Efter det skjutsade mamma Margit och Pontus till deras skolor och sedan körde vi hem och tog det lugnt fram tills det var lunchtid då vi körde ner mot centrum för lite kinamat. Mamma handlade lite kläder och nagellack så det blir väl till att snart fixa mammas naglar igen fast denna gång köpte vi även sånna pärlor i alla olika sorters färger som man kan dekorera naglarna med. Säg bara till om ni vill att jag fixar era naglar med. det är ju bara så kul att syssla med sånt. :)
Lite mammatid gör vilken människa hur glad som helst ju! <3

Jag håller på med ett litet projekt eller vad man kallar det. Kommer avslöja det senare om det går i uppfyllselse, för detta verkar verkligen vara min grej. Hoho! Vi får ju alltid hoppas.
Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen kära ni. PussPuss.

Kommentarer
Postat av: Margit Petterson

Jag älskar er mest av allt <333

Fina bilder:D

2009-10-22 @ 20:05:23
Postat av: Jenny

Vadåååå säg bara till mej=)

2009-10-22 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback