Myspys

Jag har ju som sagt inte så mycket att göra om dagarna, har all tid i världen att göra vad jag vill. Allt som inte görs med pengar typ. Så idag har jag som vanligt lyckats mysa lite med valparna och de bara växer och växer. Det synns verkligen att de har växt, positivt ju! Hann till och med att klicka hem några bilder från när jag myste med dem. Kolla in denna. :)
Den sover i alla fall och det tolkar jag som att hon gillar det. Inte sant?
Kollar just nu på idol och hoppa hoppas att Niklas åker ut.. Snälla snälla.
Ses vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hihih vilken söt! Fast jag är mer för katter faktiskt..



Svar: Haha tack så mycket :) Jag kände att jag var tvungen att säga det, man behöver höra sånt ibland och jag blev verkligen glad av att läsa det! :) Kram

2009-10-16 @ 23:10:51
URL: http://nataliebaronowsky.blogg.se/
Postat av: Margit Petterson

gud vad fin bild ! Enyas barn ärändån de sötaste valparna jag någonsin sätt och kommer aatt se<333

Love yaaaa<3333

2009-10-17 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback