The Hills

Denna fredag har jag bara lyckats spenderat framför The Hills, femte säsongen då såklart! Den är verkligen beroendeframkallande och jag rekommenderar den definitivt till er som inte har något annat bättre för er för man måste ha tid för efter varje avsnitt vill man bara se mer och mer.. så ja ni måste se till att ni har tid. Det vill jag allt lova er mina läsare. :)
Bortsett från de har jag hittat han med det stora H:et idag. På The Hills dessutom. Var annars? I alla fall till utseendet är han den perfa. :D Insidan verkar dock inte den bästa men vad gör de? Haha.. skämt åsido.
Brody Jenner heter mannen. ;)
Man smälter bara av att se ögonen.. har tyvärr inget mer jag kan säga. Resten får ni fantisera om själva. Säger inte mer.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback