Fix o trix

Tjabba!
Som rubriken så har jag fixat o trixat idag. Carris följde med mig till stan denna dag Landskrona och hjälpte mig att bocka av to-dolistan. Det gick ju bra. Om ni frågar henne då och mig såklart! Dagen har varit bra. Vaknade som vanligt vid halv elvatiden och fixade frulle. Mumsstart på dagen liksom. Därefter ringde jag min underbara bank som först inte svarade..vilket resulterade i lite Ida-flipp, några sekunder efter ringde jag igen och samtidigt som jag sa till Carris att de kommer säkert inte kommer svara så precis då gjorde dem de bara för de!! HAHA.. kul. hoppas de inte hörde mig säga något. Så då sa hon att jag skulle komma dit och hämta den saken jag då saknade vilket då var vårt första delmål för dagen. Det andra delmålet blev lite bibilioteksbesök och tredje var butiksspioneri, ni som inte vet vad det betyder så innefattar det att kolla på nya höstmodekläder och lämna cv:n. Det hann vi med. Därefter fikade vi mumsmums på Maddes och pratade skit. Undra om det var om er? hehe.. efter fikat for vi snabbt vidare mot tatueraren där i stan och kollade på deras urval av tatueringar. Blä på dem.. inget vidare direkt. Sen fick vi syn på ett annat erbjudande, nämligen "heta stolen" hos en frisör för endast 200 kronor. Vilket då innebär att frisören fast i detta fall, ja nu kommer haken en elev från Petri i Helsingborg som får göra vad som passar henne bäst, alltså vad hon vill i stort sett. Fast såklart ser de till att de passar en och så. Så det kanske man ska göra då man är fritidsforkare aka arbetslös och så ju så då vore det perfa. Sedan efter det cyklade vi till city gross och köpte lite kanelbullar och cyklade sedan vidare till koloniområdet i stan där vi snabbt tryckte i oss dem för att sedan kunna cykla hem igen!
Det var den dagen de. Det kommer en ny dag imorgon med, och då får vi se vart den tar mig.
Ses då! :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Bara börja träna då :) jag springer några gånger i veckan!



Jag söker jobb och övningskör väldigt mycket :) självdå?

2009-09-21 @ 23:13:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: caroline

Ida..vad ska jag göra? den där bullen var inte god och nu tänker jag bara på den där vaniljkrämen som jag hottade på backen, fy. Känner doften så fort jag tänker på den..usch

2009-09-21 @ 23:48:46
Postat av: mamma

Du har mycket känsla i dina bilder, så du är verkligen en fotografera Idis, tycker mamma

2009-09-22 @ 11:37:08
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: sanne

HAHA, du anar inte hur fel det lät när du skrev att ni cyklade till city gross x) "va? cykla de till hyllinge". HAHAHA. PUSS

2009-09-22 @ 15:34:44
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback