Horoskop

Tja! Jag är en person som alltid läser horoskop i tidningar och försöker alltid klura ut vad de verkligen menar. Jag menar..de är verkligen svårlästa. Enligt mig i alla fall. Ni vet gratistidningar såsom Metro eller City Landskrona för att nämna några exempel, där läser jag dem alltid. Och nu har det i alla fall gått så långt att jag får mitt horoskop skickat till mig på min mejl var dag av en hemsida jag lyckats hitta. Mitt horsopskop lyder idag såhär;

Vattumannen 20. januari - 18. februari
När har du senast bjudit ut din mor, din bror eller din syster på restaurang - utan någon bestämd anledning? Vore det inte en idé?

Ja, jag är alltid annars stenbock på de flesta andra tidnignar eller så men just här är jag vattuman. Precis vid min födelsedag skiftar det. Men jag är oftast stenbock..

Det roliga är att jag idag ska möta upp mamma och Carran på stan (Helsingborg då) och luncha med dem. Detta var bestämt innan jag läste mitt dagliga horoskop.

Lite nice ju!



Jag gillar ärliga bilder. Här har ni en sådan! ;)

Kommentarer
Postat av: gurri

lite för pjkig va

2009-09-18 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback