Modell för en dag

Hej :) Checka anotherprettyface.se för mer information. Det ni kommer läsa där fick i alla fall jag vara med om, en rolig upplevelse. De tog cirka 80 bilder med olika bakgrunder med två ombyten och sminkningar. Blev riktigt nöjd. Kunde inte riktigt bestämma mig där vilka bilder jag var mer elller mindre förtjusta i så jag skulle istället återkomma någon nång i veckan och bestämme mig för vilka bilder jag skulle köpa. Det kostar ingenting att bli stylad eller så utan det är istället bilderna man får betala för. Men det ska det tydligen vara värt. I alla fall om man frågar en som heter Ida Petterson ;)

Här får ni i alla fall se hur jag mitt hår såg ut och även min sminkning:

PussPuss, mer får ni se när bilderna är köpta! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Wiik

Du e ju skitsnyggg...snor dom till min blogg...hoppas det e ok. Puss

2009-09-13 @ 09:37:51
URL: http://yogajenny.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är supersnygg!

Jag snor också till min blogg, som Jenny. Om det är ok?



Kram mamma

2009-09-13 @ 11:22:57
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: jossan

hottie!

Jag snor de med om det är ok! jag är en liten härmapa...hahha men det skämms jag inte för!

poss på dej

2009-09-13 @ 21:53:12
Postat av: Margit

dU ÄR DEN SNYGGASTEE tjejen som har skapats och kommer alltid att va det ((((Glöm ej det)))) <333

2009-09-15 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback