Pink

Som sagt den planerade lurren blev ju efter alla om och men av till slut. Då vi aldrig hitta det perfekte stället med stort P. hahaha.. Det fick bli kinastället framför Knutan, dagens buffé. Riktigt gott jajaja!
Carran var lite beredd där ja.
Posera posera, för ja det gillar vi!
Vilket kärt par va? Det är ju jag och min framtida man ni ser på ;D
Vi gick runt i hela stan för vi var så osäkra på vad vi var sugna på...
Hahaha... detta var efter andra omgången mat. Aptitligt ju ;)
Goa och glada!
Kolla vilka söta Cheap monday jeans till små barn som Milo och Noah. :D
Doppresent kanske?
Har jag sagt att jag fått äran att vara fadder till lilla Noah (Noah är min systerson som ska döpas den 28 September). Eller för er som mer föredrar ordet Gudmor. Saksamma. Vilken ära! :D <3
Testade höstens nya Cheap monday jeans på Tretton, lila.. som på denna bild ser ut att vara blå. Dö heta! Dock ganska låga..
Pitte shoppade återvunnen tröja. Najs ju
Min nya diamant :D
Sen mötte vi upp Mamma och fikade.
En lång dag! :) Tack för sällskapet mina fina lärare. Som systerJenny kalla alla vi möter under livets gång.
Yeah på den! Ikväll blir det Idoltittande..jag blir nog fastklistrad då de visar från Malmö :D
Hej då :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Gud vad härligt du skriver min egen Idis.



Kram och bara njut av den musik jag lägger ut



Ses/ puss och kram

2009-09-10 @ 20:36:51
Postat av: currilajnen

Oh vad fint du skriver o vilka fina pics:)dopet är den 26, bara så du inte kommer till kyrkan den 28:)hihi..pusshaj

2009-09-10 @ 21:23:52
Postat av: Jenny Wiik

Underbara Ida...roligt du skriver...journalist vore kanske nåt...pussloveuhej

2009-09-10 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback