Denna bloggavärld alltså..

Idag längst uppe på blogg.se kan man läsa om en tjej som bloggar från New York.. Men hallå vadå Ida bloggar från Landskrona. När fan är inte det coolt? Nu ska man alltså flytta till en annan världsdel för att bli accepterad, har jag förstått det som. Nej fy.

När fan är man tillräckligt cool idag i denna konstiga bloggvärld? Jo, genom att blogga från New York ett exempel. och samtidigt genom att blogga om vilka inköp man gör dag ut och dag in. ÅHÅHÅ idag köpte jag nya rosa trosor med spets  eller idag köpte jag nytt armband eller denna mer speciella, idag köpte jag nya skor från den och den butiken. Så liiiite bryr jag mig på era alla modebloggar, så fucking trött på er. Ööööööö gå och lägg ägg eller något
Kom på nåt nytt. Blogga om tandpetare eller och bordtennis vad vet jag. Tamponger kan vara kul att läsa om, eller toalettpapper. Det finns för många likadana...
New York hit och Paris dit. Sen när skulle man flytta utomlands för att anses vara en cool bloggare?
Jag menar det står ju liksom bara att hon bloggar från New york, inget som utmärker mer om henne blogg. Man kan ju klart utan att behöva läsa  mer gissa att den handlar om mode. Eller försöker, rättare sagt. För alla härmar bara alla.
Jag bloggar från Landskrona och det är jag stolt över punkt slut.

Kommentarer
Postat av: sanne

Är väl för väl att det finns bloggare som oss då, som skriver om absolut inget vettigt alls :D

2010-04-07 @ 17:16:33
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback