Kölappsystem

Nu några dagar i rad har jag handlat på Ica kvantum, där utanför kassorna. Förbutiken eller vad den kallas. I alla fall. Där har jag handlat. Väntat varje gång med kölappen i min hand. Varje gång har jag alltid tittat på min siffra som idag då var siffran 78, jag låg väl tio siffror efter då de som jobbade hela tiden ropade upp massa nya nummer. Varje varje varje gång tittade jag på lappen då jag hörde ett nytt nummer, som om att jag hade glömt min siffra varje gång. Åhhh, så dum man kan vara ibland.
Man glömmer ju inte, man är bara så uttråkad och kollar för att kolla, inte för att man har glömt. Det är mitt konstaterande.
Det irriterar i alla fall mig. Att jag hela tiden kollar om det är min siffra även om jag innerst inne visste att den inte var min.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback