Le Cardinal

Efter jobb igår som blev ganska tidigt, långfredag och allt så det var inte jättemycket folk på kvällen. Så jag slutade redan vid 2130, sköönt. Därefter tog jag stadsbussen till Patrik, duschade, bytte om och stack hem till Jasse. Där fick jag god mat och gott vin. Vi gjorde i ordning oss och snackade också lite skit. Sen träffade vi upp Patrik och gick ner tillsammans mot stan. Steakhouse var första delmålet där det som vanligt shottades tequila. Sen efter det gick vi till Cardan, Le Cardinal och fick stå i ikke VIP-kö ganska länge men det var det värt. Vi hade skitkul jag, Jasse och Pattelito...
De togs några bilder som säkert kommer läggas upp på deras hemsida. Flera... haaha.. pinsamt. Här har ni i alla fall mina bilder:
Alltid med mobilen i högsta hugg.
Jasse bara, en outfit bild.. jag bara okeeeeeej.
Paaaartyyyyyy! ;)
Snyggo!
Ego-bild på Steakhouse.
Min fina bror!
Gängbild!
Vi stötte också på favorit Giovanni. Nyklippt och allt!
Kvällens bästa bild!
Mjaaaaaaao
Familjebild!
Nu kör vi, avslutar detta inlägg när det är som bäst med festigaste bilden!
YEAH. Nu säger vi god natt.
Ska sova nu och drömma fina drömmar. Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin du va i håret Idis...men måste ju tillägga att kjolarna är s.k musikantjolar.,..om du fattar..haha (som david skulle sagt). POSS



Ps. Va duktig du har varit som praktiserat så länge...possposs

2010-04-05 @ 22:24:13
URL: http://yogajenny.blogg.se/
Postat av: @lv@

var de den klänningen du köpte på H&M när britta tittade på tröjor? hihi

2010-04-09 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback