Pascha club

I lördags fick jag ett sms från Jasse där det hon frågade om jag var sugen på fest. Först tänkte jag nej men ångrade mig lika snabbt igen. Skulle ju lugna ner mig med allt vad fest och sånt heter. Men nej nej jag festade lika mycket ändå. Vi var på förfest hos snyggatse kocken med skabbigaste lägenheten och sen var vi på Pascha och dansade och drack en massa. Därefter mådde jag piss då jag tyvärr blandade för mycket.... Fan när ska man lära sig?  Sen drog vi då jag tyvärr inte mådde så bra och beställde pizza, käkade en tugga innan jag var tvungen att spy. Det var den pizzan de. Sen tog vi taxin hem och jag sov hela hela jävla söndagen lång tills jag hade orken med Carran att gå till Haket och käka bakismat. Sen efter det blev det promenad till min nya praktikplats, Bonasera och sen genom gröningen i det finfina vädret.
Så såg jag ut. Carran hade orken att fixa mitt hår. ;) Tack gummsan.
Jasmine och Louise.
Snyggekocken som gav mig de bästa av tips till kockyrket ;)
Slagsmål..
Jag och den snygga kocken... som har ett namn, Nicklas heter han.
Sen efter mådde jag pizzzzzz..
Maten dagen efter satt inte fel alltså! ;D
Nu på länge ska Ida vara borta från allt vad fest heter. Så ring eller smsa inte om ni är sugna... sorry. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback