Splittrad.

Känner mig splittrad, osäker, och har sämsta självförtroendet som alltid.. Det blir heller inte bättre för att en viss kock skäller på mig och klaga på att jag är för långsam att lägga upp mat exempel. Det var en som gjorde det igår på Bonasera, precis under service...Jävla mes. Han bara nåt i denna stil, du måste bli mycket snabbare om att du ska klara detta, lär ni er inte detta i skolan och så vidare... Klagade och klagade på mig. Jag är blyg av mig sa jag då. Jag liksom måste känna mig trygg och så innan jag vågar mig på en massa. Så var det på mig på olearys med. Jag trivdes med mina arbestkamrater som fan då och då vågade jag... jag har liksom bara varit på bonasera i fyra dagar..
Jag förstår att det kanske märks att jag inte vill detta till hundra procent för det vill jag inte. Jag bara såg en artikel i en tidning om att  bli kockajävel av en slump.. så hoppade jag på den. Ska jag vara ärlig gjorde jag det enbart för att få in lite kapital för just då var jag en fattilapp och bara ruttnade hemma som en jävla mögelsvamp. Ville inte ruttnaa mer då så jag började denna utbildning ENDAST FÖR PENGARNAS SKULL! Helt sinnes när jag tänker på de. Och nu står jag där, snart klar kock. Kan inte fatta de, för jag har typ inte lärt mig nåt alls under denna tid. Jag har ju inte haft intresse för fem öre. Det kanske därför min lärare skäller på mig och så för jag är slarvig.. kanske är det för att jag inte har något speciellt intresse för de.
Jag frågar mig själv.. Vad kan jag? Kan jag de? Laga de och de eller de och de? Kan ingenting...
Helt sinnes.
Sen helt på de har jag bråkat med mina fule bror vid namn Patrik. För att göra historien kort så var han dum så jag slängde min smoothie på honom han fick damp, sen drog jag hem.. för jag pallade inte vara där i hans lägenhet mer. Sen sjukade jag mig från jobb. "magsjuka, spytt hela natten.."
Så nu sitter jag här, ledig en fredagkväll. Hur underbart är inte de liksom?!?!?! :D:D
hej då..

Kommentarer
Postat av: sanne

Usch! Låter som en riktigt usel dag gumman. Men du vet efter regn kommer solsken. Och dem jävlarna på Bonasera verka har missat vilken sjukt härlig tjej du är! Och du är jätteduktig, vad du än tar dig till, det vet jag! PUSS <3

2010-04-24 @ 18:12:27
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback