Två dagar kvar, eller kvällar!

Jahapp, idag fick jag sova lääääääänge. Börjar ju inte förrän fyra senare. Det är riktigt fint väder idag vilket betyder att det kommer vara skitmycket folk på O'learys. Både ute och inne kan man ju sitta. Mycket att göra då ju... Så sen klockan fem kommer Josse och Bart och äter där för att fira Jossans stora dag. Josse fyller 26 år idag, grattis syrran! :D Vi ska fira dig ännu mer nu på lördag.
Håller på att beställa in ny solbrillor på brillor.nu. Slarvade ju bort mina favoriter som jag köpte förra sommaren som nu alla börjar skaffa sig. HAHAHA jag var faktiskt först med dem, eller nästan... så finns de nu liksom.. men inte alls så fina som mina. HAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback