Ditt grisnylle ;)

Här har ni lite av min senaste mobilbilder..;)



Första kvällen man kom hit var det en utgång med några från jobb. Här ser ni Christian, Ida och köksis Magnus.



Utsikten när jag promenerar till jobbet om dagarna.



vitt och fint. Nu e det is där...




Hundfjället där jag kommer ha mitt premiäråk nån gång i framtiden.. här jobbar jag med!!



Linus och jag. En kille som jobbar som kock på ett annat ställe vid namn Bar och grill.



Broken door var och spelade på Harrys i söndags.





Självklart skulle jag ha med sångaren på en bild tillsammans med bloggaren själv ;)



Bildbevis nummer två tillsammans med glada Christian.



Grisnyllet vi har som dekoration till vårat julbord! ;) Coolt!!



Slutligen pepparkakshuset!! Lite julstämninng har man ju allt. trots att man jobbar på julafton får man försöka göra det bästa av det. njuta av att få vara här och nu. Fira jul på ett annat sätt än vanligt.

Det ska bli kul. vi har två julbordsittnignr på julafton. En klockan tre och en klockan sex. Fan vad det ska springas...

Nu blire till och fixa sig inför sjunde jobbdagen i rad. Grillbuffé står på schemat och jag börjar klockan två. Pusss Älskar er!!<3




Kommentarer
Postat av: Susanne

Puss älskar dig med

kram

2010-12-22 @ 18:14:47
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback