Förvirrad Ida

Jahapp... känner mig så kass. Har inget internet så jag kan aldrig blogga och så.... fan detta suger. Det e bara början. Vi bor mitt i skogen.. inget internet.. jag e pank.......hemlängtan så in i helvete..allt kostar skjortan... det dubbla priset och då menar jag allvar.. jag bor ute i ingenstans... finns ingen civilisitaion... jobbet har lurat mig. Trodde jag skulle laga mat med kärlek från grunden.. men fan heller... jag har SERIÖST bara skurit massa helfabrikat. Inget vi tillagat själv.. Vad fan e detta för utveckling???? Fannnnnn åhhhhhhhhhhhhhh.

Vill hem och fira jul med familjen istället. Hade inte förväntat mig alls detta... Helt förvirrad. :S Man har inte någon man kan prata av sig med. Det är ingen som förstår...

Åhhhhhhhhhhhhhhh sug balle istället. Inte lönt ni följer bloggen mer.. om jag nu inte GER UPP och drar mig neråt..

ring mig för jag e ledsen.. på allvar :(

Kommentarer
Postat av: jasmine

awee gumman. Detta har du inte sagt till mig. du klarar detta såklart men ja jag förstår hur du känner. men du kanske ska tänka på pengarna? jag finns här om du vil snacka av dej :) puss

2010-12-18 @ 23:47:51
Postat av: Pernilla

HJÄRTAT <3



Fy vad hemskt, men det kommer säkert bli bättre gumman! Synd det med jobbet. Kämpa på vännen! Du är bäst!



2010-12-19 @ 15:33:04
Postat av: Bart

Ida, there is always something good to gain from every situation. You just have to stick with it and learn what you can. You never know when the knowledge you get from this experience will prove valuable. Take care

Bart

2010-12-19 @ 18:00:52
Postat av: Ida

Ni e sååå underbara som bryr er!! <3



Bart, thank u so much for your words. That made me very happy! Merry Christmas n say hi to Josefine och Noah n the little girl :) Miss u.

2010-12-21 @ 23:01:11
URL: http://thesocietyb.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback