Saknar inspirtation.

Det blir därefter dålig uppdatering här på bloggen. Jag har för tillfället en fot i Sälen och en fortfarande här hemma i Skåneland. Det känns cp alltihopa! Kan inte njuta av dagen, nuet!! Konstigt kan jag bara förklara det som. Jag vill dra iväg men sen vill jag vara hemma här i nuet och njuta av så länge det varar. Jag har ju fått ont i ryggen igen.. vilket betydde att idag då jag egentligen skulle jobbat bad om att istället få vara hemma och vila upp mig. Sen nu har jag feteångesten över detta beslut och känner att jag egentligen hade behövt jobba för mitt eget bästa. Sen så är det mycket bättre att vila då för min framtid.. det kan ju leda till en livslång arbetsskada. Farliga grejer. Plus att jag vill vara utvilad till Sälen där jag tänker ge 110 procent! Skitsamma jag har blandade känslor inför detta. Börjar bli mer nervös ju närmare det kommer.. och sen så är jag orolig. Men sen så tycker jag det kommer bli riktigt kul!! Blandade känslor som jag tyvärr inte kan rå för. Fan vad bra jag har det egentligen. Det är bara att inse det Ida. Du har fått ett jobb i Sälen..Sen så har du de mest underbaraste vännerna plus en helt underbar familj. Jag kan inte ha det bättre!!
Ska bli så förbannat kul att tjäna pengar nu juuuuuuuuuuuuuu. Men bortom allt detta känner jag mig omtumlad, nere och väldigt kass för jag vet inte hur min framtid kommer se ut. Jag tar liksom ut ångesten före den dykt upp................... åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
God natt. Imorgon väntar lussebak i ensamheten.. eller vänta.. har ju hundarna.

Kommentarer
Postat av: Carran

En kommentar från mig för en gångs skull;)jag säger bara kämpa på, kämpa på! Hundarna är bra sällskap övenmom de e lite skälliga ibland;) det var mysigt ikväll förresten, ses snart igen. Pusshaj

2010-12-08 @ 23:35:08
Postat av: Susanne

Kämpa på Ida och fokusera på nuet så går allt mycket lättare.kram mamma

2010-12-09 @ 09:12:15
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: jossan

Vad ar det jag alltid tjatar om: Att stanna upp och bara leva har och NU! Kom ign Ida, det ar ju ditt motto med! Spotta i navarna, strack pa dig, ut med bringan och sag sa har till livet: BRING IT ON! Du fixar allt livet har att bjuda pa! Njut av att inte riktigt vet, det ar spannade det med pa sitt satt. Love you bruden...always remember your big wise sis is here for you

2010-12-09 @ 17:29:59
Postat av: Patrickmargrethe

Very informative and enlightening website

2011-05-10 @ 13:21:05
URL: http://patrickmargrethe.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback