Torsdagsmys

Hej mina följare! :) Hoppas livet leker och att ni haft en bra torsdag. Idag har jag bara sovit typ. Hade förbaskat ont i magen och vilade för att det skulle bli bättre. För er som inte vet är jag nu sjukskriven två veckor. Har en belastningsskada i ryggen och min läkare tyckte verkligen jag behövde vila. Speciellt för att vara maxat utvilad till Sälen. Känns konstigt att ha lediga dagar.. man blir lite uttråkad eller bortskämd. Det händer liksom inget nytt. Man sover bara och sitter i soffan och kollar på gamla Oprah avsnitt. Hur kul som liksom?
Bilder tagna idag endast för er skull!
Nu åkte mamma och Lasse iväg till affären för att handla lite ingredienser till kvällens middag. Jag kocken fick äran att välja. Tänkte laga chili con carne med ris. Bilder på det dyker upp. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Roligt med fotocollage

du är en duktig fotograf

kram

2010-12-02 @ 19:36:30
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback