Gästinlägg: Parre

Ida har skrivabstinens men vet inte vad hon ska skriva så istället står hon och fotar Jesusen. (i underkläder) Ida; Nästa kvinnliga Bingo Rimér? Första drinken har börjats att intas och snart är vi på Chalmers dansgolv och skakar rumpan och pussar manliga läppar och känner doften av för mycket collogne (utom jag, har ju min brasse)..

Vi är här i Göteborg, mitt andra hem. Hos vår Fina, underbara, vackra, smarta och fantastiska vän Cecilia.. Hennes lägenhet kommer bli vårt hem i tre dagar och det kommer bli fantastiskt som det alltid blir med dessa grymma tjejer. Nej, det var väl inte riktigt så socialt att sitta här och flumma så jag ska väl svepa drinken och avsluta inlägget här någonstans. Ikväll tar vi en shot för Idas Baby, bloggen! Hon går runt här med nyfikna ögon..

Ses vi i dimman?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback