I min nya jeans (A)

Tjabba! :) Har på mig mina nya cheap monday jeans idag! Åh vad fina de är! Jag köpte dem för ett otroligt bra pris som jag knappast vill skriva här. Med tanke på hur billiga de är i originalpris liksom. Annars så ska jag snart snylta lite mat hos O'learys innan jag jobbar. Sen ännu ett kvällspass. Igår gick det jättebra och jag hann med så gott jag kunde. Mycket nytt att lära sig bara men jag snappade ihop så mycket jag kunde. Det var heller inte så mycket folk så man hann städa och diska hela tiden så att det såg snyggt och fint ut. Jag hade hoppats på lite besök ikväll med de orkade tyvärr inte. Men på torsdag skulle Jasse och Parre kanske dyka upp och det ser jag redan nu fram emot. Men va fan. Vi skulle ju inte längta! Fan då! Så länt hänt att man hela tiden längtar och längtar.
Nu lever vi i nuet! OK?!
See you soon darlings.

Kommentarer
Postat av: Malla

Jätte fina jeans<3



SAknar dig jätte mycket IDA <33

2010-02-24 @ 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback