Inga bilder..

Hej där!
Jag har med min laptop till Carran men där har den tyvärr ingen nytta då inte internet fungerar på den.. Vet inte varför. Jag tog med den så kan kunde ladda upp mina bilder från när vi var i Göteborg. Men det får dröja fram till helgen då ska jag sova i MIN säng och då internet kommer funka hemma! Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att igår var det ganska mycket folk på O'learys eftersom Barcelona spelade så alla skrek eller så när det var nära till mål och så vidare. Hoppas det är lite lugnare ikväll vilket jag inte tror men jaja ändå. Lika bra att hoppas. Det sjukaste är också att jag drömde om jobbet i natt.. Jag jobbade och jobbade och ja jag har inte fått särskilt mycket sömn i natt.. Men va fan. Måste lära mig menyn mer känner jag. Sjukt mycket att lära sig bara.
Längtar tillbaka till studenten! Åh vilken galen dag. Vill tillbaks. Men det är dåtid nu och vi kan bara se frammåt. Tyvärr blev jag bara tre år äldre. Men men det tar vi igen då jag ska bli kockajävel! Fan vad jag ska jobba i sommar. Vill spara ihop till en thailandresa ju! Min dröm... Och körkortet måste jag också fixa. Men först en resa till något varmt land. Jo Thailand!!! :D Ska fråga brodern Patrik om han vill följa med.
Här bjuder jag på relaxmusik. Lyssnar på sånt när jag ska koppla av. Lyssna vet ja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyllekaja

2010-02-24 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback