Intag av mat under helgen

Hemma igen efter en sjukt underbar helg uppe i Götet. Känns mest tråkigt. Jag älskar verkligen den staden, folket och dialekten. Shit vad jag vill flytta dit, NU! Men så lätt fungerar ju inte det. Men nu är man i alla fall hemma igen. Har fixat och donat medans jag kom hem och sitter nu aldelles nyduschad. Tänkte skriva ner av helgens intag av mat:
Torsdag: Lunch: Tandorikyckling och med ris Kväll: Kebabpizza
Fredag: Lunch: Skomakarlåda (Potatismos, stekt bacon och purjolök,  sås och ryggbiff) Kväll: Kebabpizza
Lördag: Frukost/Lunch: Mc Donald's och Tacos, godis, chips och dippa.
Söndag: Frukost: Godis, chips och dippa. Kväll Pizzahut
Yeah! Min mage mår inte toppen nu..
Men jag ska berätta om vad som hände på Mc Donald's. Jag brukar alltid köpa ett big mac meal men denna gång skulle jag välja något annat. Valde då Big tasty. När jag började äta den var den ej genomstekt utan mest röd. Bytte ut och fick en ny likadan. Den var ännu värre. Så gick jag tillbaka och jag såg hur de verkligen skämdes. De gav mig en glass, ny burgare denna gång min favorit Big mac och pengana tillbaka! Shit har aldrig fått en sån bra service i mitt liv på Mc Donald's någonsin. Det är sjukt! Kände mig nästan lite kunglig för någon minut. Hm en skum känsla men väldigt rolig. Inte ofta liksom..
Hej på er. Nu ska jag ta upp tvättan och hänga den på tork sen sova i MIN bara min säng och utan Jasses snarkande och sen upp tidigt och åka in till Helsingborg med mamma. Ska bo hos Carran nu när jag "jobbar" i Helsingborg. Jobbar ju kvällen hela nästa vecka. Kom gärna förbi och hälsa på mig i luckan. Kanske bjuder er på käk!
Pusshej mina kära!
Tack för en sjukt bra helg tjejer!! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

OMG vikken mat...undrar vad anna skipepr hade sagt om den..hehe, härligt du verkar ha haft det! Puss

2010-02-22 @ 08:34:39
Postat av: Jasmine

Psstt, mitt snarkande är eller var en hemlis ju. ;)kommmer och besöker dig om natten, vänta bara. hihi SNARK SNARK!

2010-02-22 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback