Stripp-aerobic

Idag efter skolan följde jag med Emma hem. Sen for vi vidare till Center syd och gick där tills strippen började.
Nettan var mega grym på detta och dansade riktigt snyggt! Hon var instruktören. :D Jag kan säga att jag måste öva mer och vara mer tränad. Hihih.. Men det va kul att prova på!
Jag och Emma
Emma köpte rött läppstift dagen till ära!
Ser ni förresten stolrna i bakgrunden.. det var med dem vi dansade med framför eller bakom..
Oh lala!
Nu ska jag duscha sen sova och klara sista dagen i Kävlinge på sjuk veckor!
See you soon!
Pusssssssen

Kommentarer
Postat av: Jasmine

HAHa. olalaa. ni verkara ha ahft skoj.:D fattas bara strippskorna också.

2010-02-12 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback