Don't stop believin'

Har värsta mensvärken på länge nu alltså. Ni killar förstår nog inte hur ont det kan göra. Förskräckligt ont. Margit kom nyss in med en flaska med superhett vatten som kanske kan lindra lite på magen och jag tog nyss två värktabletter. Hoppas jag inte har så ont i natt bara. Det är det värsta! Hade mensvärk natten till min bal och ja det var inte den roligaste vill jag lova. Minns bara min skolbal som ett enda stort fett blodbad. Vill nog inte komma med några detaljer. Fast det hade varit kul att berätta dem för er. En annan gång för er som vill veta kanske. Kul är det nu när jag tänker i efterhand.
Varje gång jag har mensvärk så tänker jag hur jag ska kunna föda ett barn?
Hur ska det gå till liksom?

Kommentarer
Postat av: jossan

vänta du tills du ska klämma ut en 4 kg klummp, då kan du klaga ;)

2010-01-03 @ 21:31:44
Postat av: sanne

Finns det inte tabletter som tar bort mensen+mensvärken? Mamma sa någonting om det. Som p-piller fast mens uteblir.. tror jag? :P

2010-01-04 @ 16:27:45
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback