Min födelsedag!

Kom hem för inte så länge sen från Lund. Tåg tåget direkt till Lund efter skolan idag så det var riktigt skönt att få komma hem igen. Numera är man istället trött och skulle suttit fint med en sovmorgon alltså, men nej upp lika tidigt imorgon igen med som vanligt. Vi var på bio jag Freddi och Carris. Såg filmen It's complicated som för övrigt var riktigt rolig. Gå och se den om ni får tid över. Annars så har jag haft en bra dag men många gratulationer, tack alla! :) Kul att ni kom ihåg lilla Ida. :)
Bilder från dagen som snart är slut... men det roligaste med det är ju att det är EXAKT 365 dagar kvar till systemet! Tjohej!! Det ni..
Fick denna fina alarmklocka av vännen Freddi!! Åhh vad jag älskar Hello! ;) Tack gumman!
Posebilder i den mysiga staden Lund.
Den bästa posen gjorde ju födeldedagsgrisen själv ;)
Pizza såklart!
Tack alla för alla fina gratulationer!! :D Det värmer verkligen.
Puss nu ska jag nanna kudden.. Är trött som bara den. Mjao på er. Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

grattis söte<3

2010-01-21 @ 20:26:25
URL: http://ellinorjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback