Polisen

Tja mina vänner! Dagen då lilla Ida gått och blivit lite förkyld. Fryst ner mig hela dagen och jag kan säga er att tjejen med inget underhudsfett var inte den enda som frös idag. Alla andra frös med. Så det så! I alla fall så har skoldagen gått ypperligt fort och ganska bra. Sen efter skolan tänkte jag fixa mitt ID-kort hos polisen i stan. Tar bussen dit och då säger killen att man måste ha någon förälder eller så som kan styrka på att det är jag. Då jag inte ens har pass att visa. Så då får jag vända igen, plus att man tydligen tar bild där vilket jag redan fixat då i onödan.. Fan då! Skitsamma. Springer till bussen och hinner den som går då. Så kommer jag hem och frågar om mamma kan köra ner mig där och styrka att det nu är jag som heter Ida Sofia Christine Petterson och att det inte är någon annan. Vi kör ner dit och tar lapp för att vänta på vår tid. Då urbryter en gammal gubbe till polis att datorn är sönder som fixar pass och ID så då sket vi i det och drog hem igen. Vilken otur va? Så jag ska försöka fixa det på onsdag denna vecka då de har lite längre kvällöppet. Tjoho, önska mig lycka till då!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det går säkert bättre nästa gång säger mammi

2010-01-25 @ 22:01:48
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Retail Opportunity

I kinda like it. Thanks!

2011-01-24 @ 14:27:09
URL: http://retail-opportunity.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback