Tjejkväll - Tempel

Igår promenerade jag ju från Patriks lägenhet upp till Jasse där det väntade en tjejmiddag och bjöds på tacopaj som var supergod, verkligen. Sen när vi var mätta sjöng vi lite kareoke och dansade. Efter det kom dumma Ida på att hon hade antagligen glömt sitt pass hemma (jag har ej pallat fixa legg ännu, använder därför mitt pass) eller att jag har tappat de... Men vi chansade och tog taxin in till Knutan ändå utan pass. Första stället gick ej men andra gick bättre som då var SteakHouse. Där var det mest kallt och dålig musik. Sen vidare for vi till Pianobaren som mest bara vara massa 50+ på. Där önskade vi massa låtar och hade kul med lite dans och så. När vi var nöjda med det stället hade jag samlat tillräckligt med mod för att testa gå in på Tempel. Det gjorde vi dessutom, kom in alltså! Mest för att Jasse halvkände en av vakterna. Med glädjen på topp gick vi in på Tempel och hade en trevlig kväll med mycket dans!
Mådde som jag förtjänade imorse. Och har typ bara sovit hela dagen. Hoppas bara jag hittar mitt pass så ingen annan jävel försöker ta min identitet. No no. Vi ses vänner och tack ännu en gång tjejer för denna kväll och natt! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Så sjukt kul! :D

2010-01-09 @ 19:23:29
Postat av: CC

så skoj ja :D saknar er redan!

2010-01-10 @ 18:05:12
Postat av: raisa

älskar skjortan ! vart fick du tag på den:P

2010-01-13 @ 21:56:01
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback