Vilken landgång!

Hejsan! :) Äntligen fredag och jag säger bara vad skönt!! Fick sluta tidigare idag med, bara för att fredagar är ganska sega och det finns inte så mycket att göra. Så ja då fick man sluta några timmar tidigare. Vilket då betydde att man var först hem och fick möt alla dessa valpar. De hade bitit i princip allt som fanns på golvet och de sprag och skällde i minuter. Till slut stängde jag dem ute från mitt rum och sov ett par timmar. Nu är man lite utvilad och har precis ätit lax, potatis, sparris, hollandaisesås och sallad. Mumsens! :)
I dag i skolan har jag gjort tre landgångar. Mmmm! Sen så skulle man egentligen varit på sexparty nu som man var bjuden till men jag pallade inte det ikväll. Orka sånt.. haha..:P Hoppas Carran att du hittar någon kul dildo eller fjäder som du kan ha lite kul med ;)
Ganska fint tycker jag det blev för att vara första gången. Det är en massa olika pålägg på bland annat kalkon, rostbiff, ost, brieost, leverpastej, renkött, sallader, och diverse såser som tillhör kötten, rostad lök, apelsin, dill, persilja, lökringar, sill. Ja säkert mer som jag inte kommer på! :D
Sen så gjorde jag lammfärsbiffar till alla skolans muslimer.
Detta var ju då före stekning ;)
Jag börjar trivas mer och mer i skolan för varje dag som går. Känns hur bra som helst vill jag meddela. Att jag inte gav upp är ju det som är det bästa! Var ju nära på att göra det ett tag då det egentligen inte var min grej. Hade inte så många val så jag fortsatte. Och även om det inte är min grej egentligen så är det ändå kul. Ska i alla fall fullfölja utbildningen (mitt mål) och försöka vara duktig på min praktik så att jag sedan kanske kan få en anställning. Jobba ihop en slant, resa eller ta körkort står högst upp på listan i alla fall. Vet bara inte vilken jag ska börja med? Är ju också sugen på att jobba på en kryssning och åka till varmare breddgrader och tjäna fina pengar. Niiiiiice det hade varit ja! Jaja sluta drömma nu Ida. Men det hade ju varit kul att göra något lite annorlunda. Palla gråa kalla Sverige.
Ses och hörs mina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback