Alla dessa tamponger

I måndags när jag skulle köpa tuggummi på Pressbyrån så när jag skulle ta upp min plånbok och betala så råkade det just där vara en fin liten tampong emellan denna plånbok som alla kunde se. Det enda postiva just då var att den inte var använd...hahahaha. Sjukt pinsamt tillfälle i alla fall. Men jag hade inga val mer än att snabbt stoppa ner den oanvända tampongen i väskan igen och istället ta upp pengarna. Detta har jag tänkt mig ska ske någon gång med mig fast istället att man råkat ta fram en tampong istället för sitt läppsyl och försökt snabbt börja applicera. Så pinsamt, istället händer detta, tampong som tampong! Åhh fan för dessa tamponger. Vart ska man ha dem om inte i väskan.. lätta att hitta, lätta att ta fram men jo då tar man fram där under fel tillfällen. Så typiskt mig... Allt man tänker på händer nästan... sjukt..

Kommentarer
Postat av: susanne

ja sånt är ju pinigt men mänskligt

kramis mamma

2010-03-10 @ 19:25:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Gum!

Hur mår du? visst e det kul med förkn.hehe du e för go du

Poss

2010-03-10 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback