Blåmärke mellan benen, funkar de?

Igår när jag cyklade hem så hade jag samtidigt ett samtal med min kära mor på mobilen. Samtidigt som jag cyklade, hade koll på trafiken, och bromsade då och då. Samtidigt var det en jobbig uppförsbacke jag hade framför mig, men jag trampade och trampade för att klara igenom den, lyckades nästan.. Precis när jag skulle ta höger var det en trottoarkant jag skulle upp för med massa fart som jag då inte var alls beredd på. Så istället för att ta mig över den så stannar hel cykeln och jag åker fram i all världens fart och hamnar mellan benen på styret.
Sjukt vad ont det gjorde då och jag bara skrek typ.. haha...
Samtidigt var mamma på andra sidan.. hörde allt. Och folket omkring lär tro att jag var tokig eller något.
Men nu i alla fall när jag cyklade till affären för att handla medicin kände jag att det gjorde ont att sitta ner på sadeln.. Har nog fått ett rejält blåmärke mellan benen efter det. Nice, jo jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback