Lite paranoid

Varje sen kväll jag cyklar hem från min praktikplats så cyklar jag alltid så snabbt jag kan. Lite mörkrädd är man ju. Sen så vet man ju inte vilka tokar man cyklar förbi.. Jag har blivit skrämd av en gammal gubbe en kväll för några månader som jag även tog upp här i bloggen. Så jag är faktiskt ganska paranoid när jag är ute i mörkret och cyklar och ganska rädd. Så idag precis i den brantaste backen möter jag en tok som skriker ut "TJJJJEEENNNAA!"
Man blir ju fan livrädd. Han var nog i 25-års åldern och skrek säkert så medvetet för att skrämma en ung dam som Ida. Faaaan för sånna killar. De tror de är något, har någon makt så de kan göra vad de vill. Han ville bara retas men just då var det inte alls kul....
Jävla tönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback