Ytliga killar

Trött på er. De som redan här börjar känna er träffade tycker jag ska fortsätta läsa det här. För ni tror att ni kan få alla snygga fina perfekta tjejer. Men vet ni vad? Det finns ingen som är perfekt.. ingen. Tyvärr. Jag är trött på killars beteende, som jag märkt av på de senaste killar jag dejtat, träffat eller vad ni nu kallar de. Samma beteende har de killar som ser bra ut, som det vill säga är snygga. De har samma mönster för sig. Alla har de beteendet att tjejerna ska göra allt för dem och annars inte så får det va. Jag är så förbannat trött på er. När ska vi får spela svårflörtade och ni ska göra allt för en. När är de?
Jag ska inte säga att jag inte kollar efter utseende för det gör jag, devis. Men jag ser det som såhär att utsidan bjuder in till insidan. Jag ser efter en snygg kille sen så låter jag se vad som händer efter de. Vilket är fel för jag måste ge personligheten en chans mycket mer. Men så har jag också tydliga bevis på att jag också går på personligheten. För även den måste ju klinga i takt, det är nog där den personliga kemin sitter. Om den inte fungerar, fungerar heller inte relationen sen. Om jag ger personligheten en chans brukar jag tycka killen bara bli snyggare och sötare för varje sekund om personligheten då klickar. Han blir perfekt när personligheten klickar. Och det där perfekta finns annars inte! Om en kille ser perfekt ut till det yttre.... vad är det då man mer ska  börja gilla hos honom..? Han måste ju ha någon brist. Jag kan tycka fel och brister för mig är ganska attraherande.
För helt ärligt, vem vill ha en perfekt kille?

Kommentarer
Postat av: jasmien

det stämmer verkligen, dem har ett slags mönster och det är alltid vissa likheter på många. :/ lite synd attde tska vara så men vissa tjejr klarar av dessa killar. :)

2010-05-24 @ 21:40:38
Postat av: ellinor <3

JAG HÅLLER SÅ MED DIG :D<3

2010-05-24 @ 22:32:39
Postat av: jsl

word up! helt sant

2010-05-30 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback