Försov mig..

Haha. Fick ju sluta lite tidigare igår kväll för att jag skulle hinna fixa och sova en massa innan foticastingen idag. Tyvärr somnade jag väl inte förrän 2 på natten och sen hade jag ställt klockan på halv åtta... tror ni jag går upp?? Nej, jag stänger av alarmet utan att jag vet vad jag gör..?? Sen vaknar jag istället 15 minuter innan min buss ska gå till fotocastingen.. Ööööö hann liksom sminka mig och cykla till bussen på 10 minuter. Fan asså hade värsta morgonfrillan och hann inte käka någon frulle. Usch fy!! Sånt hatar jag.. inte kul alls ju. När man ska vara som finast och ska prestera som bäst blev allt istället så fel. Fan. Skitsamma nu är det gjort, bilderna är tagna och ja det blev nog en del bra foton trots allt. Hoppas på det i alla fall. Märks i alla fall att jag inte alls är van att stå framför kameran.. Eller fotografen fick hjälpta mig en del med massa poser... Det är fan svårt det där. Hann inte ens bli nervös... det va det enda positiva. Hoppas de snart skickar bilderna till en så att jag sedan kan visa dem för er här!
Puss fortsättning följer.
Nu väntar en helkväll på Gastro. Låt mig få en bra kväll!! :D
Pussssssspussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback