Jag älskar att skriva

Jag hatar att läsa böcker... när jag var mindre och gick i mellanstadiet så hatade jag verkligen att läsa men jag försökte verkligen att tycka om det för jag var ju en liten pluggis. Eller jag har alltid tyckt om skolan och velat ha bra betyg av lärarna. Ambitiös till tusen är/var jag alltid! Jag var aldrig den som läraren skällde på snarare tvärtom. Den tysta och snälla Ida som läraren gillade. Men sen i gymnasiet lärde jag mig mer och mer att säga ifrån och att inte ta någon skit. För det ska man verkligen inte ta. Men nu här i bloggen skriver man istället av sig och det gillar jag väldigt mycket. Älskar att skriva och få ut mina känslor. Det är också kul om man får feedback för det man skriver med och det gör att man i sin tur fortsätter att skriva. Sen kan det också vara så att man inte har något kul att skriva om och då blir väl bloggen ganska tråkig att följa, men ändå har jag alltid några läsare som följer... såå sött! :)
Idag har jag bara chillat. Sovit länge, ätit god frukost, gått promenader med hundarna, sett på tv och sovit lite till sen har jag ju såklart också läst massa bloggar. En av mina favoriter. Lyssnat på hennes braiga radio och sånt dära. Kolla in den och bli inspirerad för det blir i alla fall jag. Tack o hej leverpastej nu ska jag ut med hundarna aldelles själv igen. Pusss love you

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

egoina är super (:

2010-11-16 @ 19:28:08
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anonym

Hej Ida! Jag följer din blogg varje dag. Älskar o läsa vad som händer i ditt liv o se fina bilder! Kram!

2010-11-16 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback