Ledig två dagar till!

Jag jobbar ju inte förrän på onsdag nästa gång. Har långhelg! :D Underbart men ändå inte. Vill tillbaks och lära mig mycket mer juuu. Imorgon väntar lite tvätt och städning tror jag. Packa för den nya veckan i Helsingborg. Innan idag hängde jag med Jasse en sväng. Vi var nere och handlade massa godsaker såsom godis, nötter och vårt beroende, just de COLAN! Sen promenerade vi längs med stan och slutade med varsin glass på Donkan. Najs men kallt sen efteråt.. smarta som vi är liksom. Man fattar verkligen att det är höst nu, kallt och blåsigt. Men solen sken och spred massa positiv energi denna söndag. Tack för de! Nu väntar sängen, ska drömma fina drömmar om min framtid. Ni får ha det så bra helt enkelt! Massa massa kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Dröm om din framtid och du kommer att få en ljus sådan

kram mamma

2010-10-18 @ 09:01:49
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback