Lite mål

Mitt mål för denna hösten är att praktisera på Gastro och bli en mycket bättre kock! Ska göra allt för att de ska digga mig, ALLT! Alltså laga mat då..
Där ska jag i alla fall snart börja..
Och sen flytta in till Patriks lägenhet. Är jäkligt sugen på att ha eget. Har ju känt på hur det är på Öland till exempel...
Så Gastro och en liten flytt hade varit ganska nice just nu!!
Sen i sommar 2011 ska jag och min killkompis dra iväg och jobba som kockar i England (tror vi) tillsammans!!
Fett nice med mål!! Det gillar vi.
Puss. Det var många utropstecken i detta inlägg!!!!!!!!!!!!!! PEACE!
Jag och Jasse har redan börjat planera inför helgen.. hahaha det har knappt hunnit vara måndag och så är vi igång igen! (Vi lever för helgerna)
Carpe noctem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback