Nuet eller framtiden?

Jag gillar dem i alla fall! Nu strax ska jag ta och cykla iväg till Gastro för dag två av fyra denna vecka. Det kommer nog bli mycket ikväll, kan gissa de. Igår var det faktiskt superlugnt och jag kom hem redan vid midnatt. Hyfsat tidigt! Jag lever alltid ett steg framåt har jag tänkt på, tänker på morgondagen, nästa vecka, vad gör jag om ett år och så vidare.. Tänkte nämna saker jag ser fram emot: Men först vill jag bara påminna mig själv om att försöka leva i nuet mer. Det måste jag bli bra på. Vara tacksam för att jag lever istället. Jag kan aldrig vara säker på att det finns en morgondag. Så ja nu ska jag leva leva leva leva leva i nuet!!
Men först till mina dagar jag ser fram emot:
2 November då jag och mina tjejer ska åka en runda till Ullared för lite halloweenfest-shopping.
6 november är det dags för den stora Halloweenfesten!! Längtar så oerhört, det ska bli kul och visa upp min kostym/dräkt. Och bara festa loss igen. Jag och kära Jasmine har ju hållit uppehåll när det gäller festande och drickandet.
9 november ska jag och Jasse åka till Malmö för lite jobbsökande!!
Detta ska bli najs. Det är kul att ha något att se fram emot. Att längta!! Men först ska jag leva i nuet, för det är det enda jag vet just nu. NUUUUUUUUUUUUUUU!
Puss på er mina läsare. Love ya! <3

Kommentarer
Postat av: susanne

Lev livet fullt ut nu

kram

2010-10-28 @ 19:33:28
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback