Slutade med öl på en torsdag

Igår köpte jag årets halloweenkostym...vilket jag tyvärr inte tänker avslöja... HAHA! Sen shoppade jag lite kläder på Gina. Även en ny mössa från Glitter. Mjaaaaaao! Därefter sen på kvällen igår följde jag och Jasse med hennes syster Jennifer till en kompis kompis som skulle tatuera henne. Det blev riktigt fint!! :D Sen så träffade jag och Jasse några killkompisar för lite öl på Hampan och senare på Crom. En nice torsdagskväll med bara massa spontatitet! Jag älskar att göra saker bara sådär... utan några som helst planer.







Kommentarer
Postat av: Jakobsimone

Very nice site. Will sure visit again.

2011-08-23 @ 17:55:29
URL: http://jakobsimone.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback