Vänta, ni måste se mitt snygga munsår!

När det väl har blivit höst brukar alltid lilla Ida bli sådär förkyld som hela övriga svenska folket också blir. Men lilla jag får ett stort jävla munsår på köpet. Brukar känna mig lite snyggare då det i början liknar nya större botoxläppar. Döhett! Men sen nu igår hade jag väl tråkigt så jag slet bort såret och sen blir det ju bara värre. Smart nej, menade de.
Kolla in de och säg vad ni tycker!
Det är inte lätt att ha munsår.. eller vänta öö tror ni jag bryr mig? Va fan. Alla vill väl ha botoxläppar som Kissie! Jag vill i alla fall...........

Kommentarer
Postat av: Daniel

ajajajaj krya på munsåren!!!!

2010-10-18 @ 09:47:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jesus

Haha, stackars munsår som får umgås med dej hela dagarna ;)

2010-10-18 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback