Effektiv dag i Malmö med Jesus

Jahapp, precis hemkommen från en mycket effektiv dag i Malmö med Jesusen. Vi hade det trevligt tillsammans som vanligt och gick genom stans gator och hörn för att leta efter något jobb till oss båda. Hoppas nu fan bara någon vänlig själ hör av sig!! :D Ni ser, vi ungdomar är inte den förlorade generationen.. vi är faktiskt aktiva! Det blev en lyxig god ryggbiff på Jenses böf och sen fikade vi några timmar senare och där lyckades jag trycka ner en halv kladdis med massa grädde.. Mmmmmmmm. Sen mitt i allt vårt effektiva arbetssökande så köpte jag ett par mcboots på Din sko. Dööö snygga!! Alltid velat ha.. Det tog jag som en liten gåva efter allt slit.. ;)
De nya skorna!! Kunde inte hålla mig så de fick bli på direkt efter köpet...
Vill ha dessa hetingarna!!
Bra mycket bra och rolig dag! Nästa stopp Lund!! :D Ses vi där eller??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skitsnygga skor du käpt, o de andra va osså fina, var hittar man dom? Kram

2010-09-18 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback